top of page
  • dnz-kcpto

Рідне слово – диво калинове

Updated: Mar 8, 2023

Відеоколаж до дня рідної мови


Рідна мово моя, ти для мене криниця,

Я навіки з тобою, допоки я є.

П’ю з твого джерела і не можу напиться,

Ти для мене любов і натхнення моє.

Ти і казка, і пісня чудова лірична.

Ти і дума, і правда, і мрія людська.

Неповторна і щира, ласкава й музична,

Українському серденьку завжди близька…

Надія Красоткіна




До Міжнародного дня рідної мови, який відзначають щороку 21 лютого, пропонуємо вашій увазі виставку – календар «Серце нації б'ється у слові». Виставка познайомить з історією становлення та розвитку нашої мови, славетними майстрами рідного слова, творчістю сучасних українських письменників. Також бібліотекарі і учні групи № 33 Юлія Лавренюк, Ганна Іванова, Ірина Рубіновська підготували відеоколаж «Рідне слово – диво калинове».


Бібліотекар Людмила Рихлюк

19 views0 comments
bottom of page